reKLAMA

27. červenec 2012 | 00.04 |
blog › 
reKLAMA

   Jistě jste také zažili situaci, kdy ležíte před televizí s mísou plnou popcornu či chutných brambůrek vedle sebe a koukáte na napínavý film a v tom nejnapínavějším momentu, kdy se krásný a hodný hlavní hrdina, prototyp dokonalého muže, chystá vyznat své překrásné, inteligentní a tolerantní partnerce lásku, či kdy se chystá masový vrah zabít svou poslední oběť dojde k přerušení filmu a vy znechuceně vyslovíte slovo,které pro vás v tuto chvíli má význam nadávky:,,REKLAMA!". A zatímco vy se rozčilujete, protože musíte počkat nejméně deset minut, než znovu spatříte děj filmu, na televizní obrazovce už běží jedna reklama za druhou.

  Nedávno ,během jednoho záchvatu vzteku,kdy jsem spílala na reklamy, protože jsem musela dlouho čekat, než se dozvím zda-li Kung- fu Panda opravdu zachrání celou Čínu, jsem přišla na zajímavé zjištění, většina reklam se týká dámských hygienických a kosmetických potřeb, jídla nebo různých medikamentů.

   Ať už vás o kvalitě svých výrobků přesvědčuje vrásčitá paní v letech, která po použití přípravku se správným množstvím koenzymu Q10 a kolagenu vypadá jako pětadvacetiletá modelka, či mladá dívka běžící bosa v trávě, tvrdící že vložka ALWAYS ULTRA SENSITIVE  je pro vás ta pravá, protože ji během nošení necítíte, pořád jde o potřeby pro ženy. Viděla jsem snad jen pár reklam na parfém pro pány  nebo nový prototyp  holícího strojku GILETTE MACH 3TURBO, avšak nikde žádný nový speciální přípravek, který by pomohl mužům proti akné,či zarůstajícím chloupkům.Proč je tomu tak?Sama nevím, možná to bude tím, že pánové se nerozhodují každý měsíc nad rtěnkou s částicemi 20karátového zlata a nad rtěnkou,která  zvětší objem rtů nebo nemusí řešit dilema, zda-li je lepší krém DOVE,č i NIVEA. Buď tyto přípravky nepoužívají, nebo sáhnou po prvním lepším, co doma najdou.

  Některé reklamy na kosmetiku mne rozesmějí,avšak u čeho občas kroutím  nechápavě hlavou jsou reklamy na jídlo či různé doplňky potravy. Vždy mě baví sledovat jak za sebou jdou reklamy na jogurty, které jsou skoro všechny chuťově stejné, ale pozor v těch od Yoplé  je o 30% méně tuku než v těch stejných od Zotta, které obsahují velké a šťavnaté kousky ovoce, avšak značka Danonne obsahuje bifidus esencis, tudíž ona je ta pravá.Mezi mé ,,oblíbené" reklamy také patří reklama, která vám představuje svůj účinný přípravek proti urologickým potížím, ano hořím o reklamě tázající se vás:,,Pánové chodíte často?"

          Při této reklamě vždy přepínám na jiný program, na kterém pro změnu dávají reklamy, a v tichosti doufám, že už brzo bude pokračovat film, z jehož dějství jsem byla násilně vyrvána tímto roztomilým reklamním spotem.

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

RE: reKLAMA tlapka 27. 07. 2012 - 14:41
RE(2x): reKLAMA zz 27. 07. 2012 - 18:54
RE(3x): reKLAMA tlapka 27. 07. 2012 - 20:45
RE: reKLAMA zz 27. 07. 2012 - 20:51
RE(2x): reKLAMA tlapka 27. 07. 2012 - 20:58
RE(3x): reKLAMA tlapka 27. 07. 2012 - 20:59
RE(4x): reKLAMA zz 27. 07. 2012 - 21:06
RE(5x): reKLAMA tlapka 27. 07. 2012 - 21:07
RE(6x): reKLAMA zz 27. 07. 2012 - 21:15